Ortaya Karışık Bir Yıllık İzin Yazısı

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com
By -
11. hafta yani bugün son haftaiçi gününü idrâk ettiğimiz hafta yıllık izindeyim. Geçen sene kullanamadığım yıllık iznimden 1 hafta kullandım. Aslında uzun zamandan beri bu yıllık izin planlarını yapıyorduk ancak bu haftaya kısmet oldu.

Yıllık izne çıkmadan önce iki önceliğimiz vardı. Biri İzmir'deki aile dostlarımızı ziyaret etmek diğeri de birkaç gün termal tatil yapmak. Bu önceliklerimiz doğrultusunda geçen Cumartesi sabah yola koyulduk ve Bursa'dan İzmir'e gittik. Yolda kahvaltımızı Susurluk Tostu ile yaptık. Tavsiye edilir.

İzmir Çiğli'de arkadaşlarımızla iki gün geçirdikten sonra Aydın'daki en büyük halamın hayır duasını almaya geçtik Pazartesi günü. Biz sürpriz olsun diye kimseye haber vermemiştik ki orada da babamı ve babamın tüm kardeşlerini (amca ve halalarımı) gördük. Onlar da şaşırdı biz de şaşırdık. Onlar da Afyonkarahisar'dan kalkıp halamı ziyarete gelmişler.

Aydın'da fazla kalmadık; çayımızı içtikten sonra rotamızı Afyonkarahisar Sandıklı'ya doğru çizdik. Orada ablamda konaklayacaktık. Denizli üzerinden gittiğimiz için Pamukkale Travertenleri'ni de görelim dedik ve oraya uğradık. Giriş ücreti 35,00 TL'ye yükselmiş. Müzekartınız veya İşbank kredi kartınız varsa ücretsiz geçebiliyorsunuz. Müzekartımızın süresi geçtiği için; İşbankası kartımı da iptal ettirdiğim için biz yeniden 50,00 TL'ye Müzekart çıkartarak ziyaret ettik. Vaktimiz kısıtlı olduğu için sadece traverten kısmında vakit geçirebildik. Aslında antik yerleşim yerini de gezmek gerekiyor detaylıca.

Pazartesi gece Sandıklı'da kaldıktan sonra Salı günü doğruca Afyonkarahisar Gazlıgöl'e gittik. Burada Facebook'taki gruplarda gördüğümüz bir ilan sahibini aradık. Elinde birkaç seçenek olduğunu söyledi arkadaş ve ilk olarak bize Royal Termal'den bir daire gösterdi. Daire çok bakımsız olduğu için beğenmedik. Sonrasında Emel Termal diye bir yere daha gittik. Havuz genişliği bizim için en önemli kriter olduğu için ona bakarak burada kalmayı kabul ettik. Ancak sonrasında buranın da temizliğinin iyi yapılmadığını gördük. Bazı eksikleri de vardı ancak moral bozmadan tatilimize devam ettik artık. İki gece için 160,00 TL ödedik.

Termal tatillerde tercihimizi özel kapalı oda termal havuz olan yerlerden yana kullanıyoruz. Bu tarz özel termal havuzlu villa - apart konsepti de bizim bildiğimiz sadece Gazlıgöl'de ve Kütahya Simav'daki Eynal ve Çitgöl Kaplıcaları'nda var. Sizin bildiğiniz varsa lütfen öneriniz.

3 gece kalırız diye niyetlenmiştik ancak Kayra Eymen; tatile başladığımızdan beri eve dönmek istediği için ve de termal havuzlarda çok bunaldığımız için 2 gece yaptık sadece tatilimizi. Dün Bursa'ya döndük.

Bugünü de sağlığımıza ayıralım dedik ve sabahleyin ilk önce Yıldırım Belediyesi Tıp Merkezi'ndeki dişçimize gittik. Eşimin son yapılan dolgusunu kontrol ettirdikten sonra Yüksek İhtisas'a gittik. Buradan da Cildiye Polikliniği'nden randevu almak istedik. Bugün yerimiz doldu dediler. MHRS üzerinden de randevu alamadığımızı söylediğimizde ise sabah en geç 7:00'de gelmemiz gerektiğini söylediler. O an hemen aklıma hükümetin yaptığı propagandalar geldi. Hani eskisi gibi sıra beklemiyorduk hastanelerde? Hani sabahın köründe gitmek gerekmiyordu eskisi gibi? Geçenlerde benim de cildiyeden randevu almam gerekiyordu. MHRS üzerinden randevu alamayınca ALO 182'yi aramıştım. MHRS'de önümüzdeki 15 gün görünüyorken oradakiler daha uzun süreli randevu verebiliyorlar ancak yine randevu alamamıştım. Bu randevu alamamalar yüzünden ölüp gideceğiz bir gün.

Çok fazla kişisel konularda yazılar yazmıyorum aslında ancak bu bir haftalık özette de vermek istediğim bazı mesajları verdiğimi düşünüyorum. Okuduğunuz için teşekkürler...
Tags:

Yorum Gönder

4Yorumlar

Yorumlarınızla yazıma katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederim.

Forum'a da beklerim...

1. Hilmi bey, pamukkaleye kadar geldiniz, insan bir haber vermez mi :( Denizli sadece pamukkaleden ibaret değil ki! her nekadar yüzyüze görüşmesek te gönüller bir değilmi? aşkolsun diyor teesüflerimi bildiriyorum :(

YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizli merkeze hiç uğramadık. Orada da eski aile dostlarımız vardı ancak onlara bile uğrayamadık. Bundan sonra geldiğimizde görüşürüz inşaAllah. Sizler de Bursa'ya gelirseniz haberimiz olsun. :)

Sil
  2. Aynı tarihler arasında yıllık izin kullanmışiz ancak sizinki benimkine nazaran dolu dolu ve eglenceli bol ziyaretli geçmiş. Imrendim acikcasi. Yazi icin tesekkurler. Bilgi sahibi olduk. :)

YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça fazla km yaptık biz evet. Herkese bol gezmeli tatiller :)

Sil
Yorum Gönder

#buttons=(Anlaşıldı, Tamam!) #days=(20)

Bu blogda çerezler kullanılmaktadır. Şimdi Kontrol Et!